Wednesday, January 26, 2011

ngee . anak dara rashid dah boleh kawin !!

assalamualaikum .


ngee . topic entry arini mcm best ! ngee . sbnarnya hanya ingin meluahkan rasa nak khawin . tp sedar dri ni muda lagi . huhuuhuhu . baru 19 tahun laa . lmbat ag nak kawin . sbb mama ckp lpas 25 baru bleh kawin . huwaaa . lmbat ag .


so arini . 27 january 2011 . bersamaan saya dah abes exam midterm . dan hari ni jugak saya akan balik PENANG !! ngee . i miss you home . i've been away about 2 months . and now !! aku akan balas dendam rindu kesumat terhadap penang and its contents ! especially . MAKANAN !!!


so arini abes exam awal . pkul 930am dah abes . terus pulang ke sarang bilikku ! kemas bajuuu ! and bla bukak almari . OMG ! lagi terokk dari harituh !! apa nie fatin syamimi !!!

almari ku yg hari tuhh .




yang harini punya ?


 omg !!!!!!!!!




tapi harini . bersamaan 27 january 2011 . fatin syamimi abdul rashid telah mencipta rekod peribadinyaa dgn mengemas almari nya !!! 
wa kasi tgk skit . bg korang caya yg wa leh buat bini :)


kemas kan ? but why baju sket ???


ouhh . sbb half dah masuk bag !!! ouhh . nak balik penang laa !!

grr . patot laa mimi kemas almari diaa . sbb dia pack baju nak balik penang . kira sekali harung la nieh . ceitt !! tp apa apa pun . FATIN SYAMIMI RAJIEN OKE !!

dan saya sedang menghitung detik jam 430pm . sbb bas bertolakk kui 430pm ! ngee . sumpahh xsabarr .

kpada woot woot sya . tunggu saya d stesen bas sg nibong yea . sbb nak SHISYUKK !

and penang and its contents . wait for me !! :)



iknowyouloveme . xoxo 
fatinsyamimiabdulrashid

No comments:

Post a Comment