Wednesday, December 15, 2010

ceritera cinta . * cinta monyet dan si kera

assalamualaikum


hey hey . if u guys had read my past entry . u guys may have known who is hanif <3
hahahaa . ya . i admirer him . alot !! 
well . here's another story about him and me :)

okayh . smlm ari rabuu . klas yg i shall attend principle of microeconomics *susahh kot !
2nd class . principle practice of management *mcm susah jugak !
but hey . i'll try to score and shall not repeat . amin :)
okayh . back to the story . yesterday mimi mlas gela nk merlawa p klas . maksod merlawa tuh bukan pkai baju merlip merlap mcm anak mami yg sedia ada . cuma mlas nk makeup . mlas to wore my eye's on . mimi pkai baju pun baju kurung biasa jaa . baju kurung merah . bunga kecil kecil . *manis mcm tuan dia :) then mimi just sat on my favourite spot in class . waits for the lecturer . then one of my babes . ckp or shout i guess . dia ckp . " mimi . hanif lalu ! " omg ! mimi pun suakan lah muka sbb nk memandang wajah kesayangan sya :) 

suddenly !

he entered my class . omg ! so i have two same class with him :) yey !!! i can see his cute face . and i adore his height ! awsome people ! saya adalah sgt sgt happy . sbb kita sama class . 2 class kot . wowo !! i can meet him four times a week :) xke bahagia tuh . sumpah bahagia !!

but . my happiness wont last long .

he seems close to one girl :) 
grrr . yup . jelesh kott .
but nk wat mcm mna kan ? there nothing gonna happen between us btw :)
just a classmates for these semester . 
i aint never tell him . that i have feelings towards him .
ala suka suka cinta monyet ja . bukannya cinta sudahh 
but . its my time . i have lots time to enjoy to see you and likes u hanif ! <3 dun blame me . cuz this is my heart not urs . :)

and i wish . one day u will play me a song with ur gitar :) can you ?
amin . harap dperkenankan olehNYA . 

okay people . gtg . i have to take my bath . bersiap ala2 anak dara . i got class to attend . and im gonna meet him again :) yey !! wait for me hanif . 

:)


p/s : enjoy skypeing with my abang senior kacak :)

hakim sofian :)



                                                                                iknowyoulovesme
                                                                     fatinsyamimiabdulrashid

No comments:

Post a Comment